Τρίτη, 6 Απριλίου 2010

Σηφουνάκης ζητά καράβι

Και εκεί που λέγαμε πως πάει, φέτος δεν θα έχουμε καράβι για Ραφήνα και Καβάλα, ένα δημοσίευμα στις २ Απριλίου στην εφημερίδα "Εμπρός" μας εκανε γνωστό πως ο Υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Σηφουνάκης ζητά να υπάρξει ακτοπλοϊκή σύνδεση και με το λιμάνι του Σιγρίου। Το δημοσίευμα έχει ως εξής:
Συνδέσεις με Κύμη και Λαύριο
Γράφει: Πολλάτου Μαρίνα 02/04/2010
Να ξαναγίνουν δρομολόγια σύνδεσης των νησιών του νομού Λέσβου με το λιμάνι της Κύμης, αλλά και περισσότερες συνδέσεις με το λιμάνι του Λαυρίου, ζητά με έγγραφό του, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Νίκος Σηφουνάκης, επιδιώκοντας να υπάρξει καλύτερη ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της δυτικής Λέσβου, της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου.
Το αίτημα που καταρχήν θέτει ο υφυπουργός προς το αρμόδιο υπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, είναι, όπως στην πρόσκλησή του, που θα αφορά τη σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση ακτοπλοϊκών γραμμών για τρία έτη, να συμπεριληφθεί και η δρομολογιακή γραμμή Κύμη - Σίγρι - Λήμνος. Ο κ. Σηφουνάκης προτείνει η σύνδεση για την καλύτερη εξυπηρέτηση της δυτικής Λέσβου και Λήμνου με την ηπειρωτική χώρα, να αφορά δύο δρομολόγια την εβδομάδα.

Επίσης ο υφυπουργός και βουλευτής Ν. Λέσβου, προτείνει στη δρομολογιακή γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος, να προστεθεί τέταρτο δρομολόγιο τη βδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια των δρομολογιακών περιόδων 2010 - 2013.
Ξανά η γραμμή

Το χαρακτηρισμένο ως επείγον έγγραφο του υφυπουργού προς το υπουργείο, αφορά το ενδιάμεσο στάδιο ανάθεσης των δρομολογίων, όπου και καλούνται οι πλοιοκτήτριες εταιρίες να καταθέσουν προτάσεις για την αποκλειστική ανάληψη των ακτοπλοϊκών γραμμών που ανακοινώνονται, για τρία έτη. Αν για τις γραμμές αυτές δεν υπάρξει ενδιαφέρον, όπως και αναμένεται για τις συγκεκριμένες, θα πρέπει να συμπεριληφθούν στη συνέχεια, στην προκήρυξη που θα γίνει τον Ιούνιο για τις άγονες γραμμές, στις οποίες και προβλέπεται επιδότηση.
Θυμίζουμε ότι και φορείς της περιοχής του Σιγρίου, αλλά ιδιαίτερα φορείς της Λήμνου, είχαν ξεσηκωθεί όταν σταμάτησε η σύνδεση με Κύμη, που τότε είχε προέκταση, συνεχίζοντας μετά τη Μύρινα και συνδέοντας τη Λήμνο με την Καβάλα. Στην επιστροφή του, το δρομολόγιο Καβάλα-Λήμνος-Σίγρι-Κύμη, έφερνε επισκέπτες στα δύο νησιά απ’ τη βόρεια Ελλάδα.
http://www.emprosnet.gr/Current/?EntityID=e33b6fe9-03b5-4c98-9c45-f74584bd230f

Δεν υπάρχουν σχόλια: