Σάββατο, 7 Φεβρουαρίου 2009

“Προσπαθούμε ν’ανταπεξέλθουμε όσο το δυνατόν καλύτερα στις προσδοκίες του κόσμου...”

Συνέντευξη με τον Δήμαρχο Ερεσού-Αντίσσης κ. Σωτήρη Καρδαρά

- Κύριε Δήμαρχε, ποια θεωρείτε πως ήταν η σημαντικότερη παρέμβασή σας για το Σίγρι κατά την πρώτη διετία της θητείας σας; Ποιες άλλες σημαντικές πρωτοβουλίες που αναφέρονται στο Σίγρι, λάβατε αυτά τα δύο χρόνια;
- Θα ήθελα να ευχαριστήσω την εφημερίδα σας για τη δυνατότητα που μου δίνεται να επικοινωνήσω με τους αναγνώστες σας. Θέλω να σας πω ότι συμπληρώνονται δύο χρόνια από τότε που αναλάβαμε τη Δημοτική αρχή και σ’αυτό το μικρό χρονικό διάστημα προσπαθήσαμε να δώσουμε λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Τοπικό Διαμέρισμα του Σιγρίου. Δεν λέμε ότι δώσαμε λύσεις σε όλα τα προβλήματα, ούτε και είναι δυνατόν αυτό να γίνει σε τόσο λίγο χρόνο, αλλά προσπαθήσαμε ν’ανταπεξέλθουμε όσο το δυνατόν καλύτερα στις προσδοκίες του κόσμου. Σας αναφέρω τις κυριότερες παρεμβάσεις μας:
- Επισκευή του γραφείου της πρώην κοινότητας (αλλαγή κεραμιδιών)
- Επισκευή Ιατρείου (χρωματισμός – κατασκευή στεγάστρου)
- Κατασκευή φρεατίου ακαθάρτων
- Ανάπλαση χώρου στο λιμάνι και εγκατάσταση παιδικής χαράς
- Διάνοιξη νέας γεώτρησης σε χώρο που μας παραχώρησε η Ιερά Μονή Υψηλού (δεν έχει συνδεθεί ακόμα με το δίκτυο)
- Αντικατάσταση στέγης αποθήκης Σχολείου – περιβάλλον χώρος
- Καθαρισμός χώρου λιμανιού – δενδροφύτευση- Αντικατάσταση οροφής δεξαμενής ύδρευσης – χρωματισμός - Ηλεκτροφωτισμός Δημοτικού Κήπου
- Κατασκευή λιθόκτιστου τοιχίου αντιστήριξης στο πάρκινγκ του Μουσείου
- Έχει υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο και εντός των ημερών ξεκινά η κατασκευή των τσιμεντοστρώσεων των αγροτικών δρόμων προς παραλία Φανερωμένης – Παναγία Φανερωμένης και Τάψα.
- Έχει ξεκινήσει το έργο κατασκευής των δικτύων ύδρευσης – αποχέτευσης.
- Επαναλειτούργησε η γραμμή με Λαύριο – Σίγρι – Λήμνο με τα γνωστά προβλήματα. Έγινε προσπάθεια η γραμμή να επεκταθεί μέχρι Θεσσαλονίκη.
- Έγινε επέκταση του δημοτικού φωτισμού στο δρόμο από νεκροταφείο προς δρόμο Φανερωμένης και θα συνεχιστεί το έργο και το 2009.
- Προήχθη το 2θέσιο Δημοτικό Σχολείο σε 3θέσιο.

- Πιστεύετε πως αυτές οι παρεμβάσεις έχουν βοηθήσει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του Σιγρίου; Πού πρέπει να επικεντρωθούν οι προσπάθειες, προκειμένου να φτάσουμε σ’ αυτό που λέμε «ανάπτυξη»; Υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο από τη Δημοτική Αρχή;
- Οποιαδήποτε παρέμβαση βοηθάει και κάπου. Αυτό εξαρτάται από το ίδιο το έργο αλλά και από το πόσο οι ίδιοι άνθρωποι βοηθούν στην καλύτερη αξιοποίηση. Επί παραδείγματι τώρα που θα τσιμεντοστρωθούν τρεις αγροτικοί δρόμοι σε μια έκταση τριών χιλιομέτρων θα βοηθήσει και τους γεωργούς και κτηνοτρόφους και την ανάπτυξη του Τουρισμού. Κανένα Δημοτικό Διαμέρισμα δεν θα διαθέτει σε τόσο μήκος τσιμεντοστρωμένους αγροτικούς δρόμους. Αυτό βέβαια μπορεί και να μην βοηθήσει ουσιαστικά την ανάπτυξη του Σιγρίου, όπως λένε, αλλά σκεφτείτε πόσο θα διευκολύνει τους κατοίκους.
Κάναμε παρέμβαση στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για την επαναδρομολόγηση του καραβιού σε νέα βάση από Λαύριο κατ’ ευθείαν Σίγρι και από εκεί Άγιο Ευστράτιο – Μύρινα. Γίνεται προσπάθεια η γραμμή να πάει ως τη Θεσσαλονίκη. Γνωρίζετε τις υποσχέσεις που είχαμε, πότε θα ξεκινούσε η γραμμή και τελικά πώς κατέληξε. Από μας έγινε αυτό που έπρεπε να γίνει πέτυχε ως ένα βαθμό αλλά δεν εξαρτιόταν από μας και η επιτυχία. Εξαρτιόταν όμως από τους Δημότες μας πόσο θα στήριζαν τη γραμμή κι εκεί κάναμε παρέμβαση και στείλαμε στους Συλλόγους των Αθηνών πλήρη στοιχεία, δρομολόγια, τιμές για να κάνουν τον προγραμματισμό τους αλλά δεν μπορώ να πω τελικά πως είμαστε ευχαριστημένοι από το πώς εξελίχθηκε η επαναλειτουργία της γραμμής.
Πριν λίγο καιρό κατατέθηκε μια πρόταση για να επαναλειτουργήσει μια παλιά γραμμή που ένωνε τα Δωδεκάνησα με Σάμο – Χίο – Σίγρι- Θεσσαλονίκη με το πλοίο Διαγόρας για τους μήνες του καλοκαιριού. Πιστεύω ότι είναι μια γραμμή που μπορεί ν’αναπτύξει την τουριστική κίνηση της περιοχής μας εφ’ όσον λειτουργήσει σωστά και βοηθήσουμε κι εμείς εδώ.Εμείς όμως πάντα προσβλέπουμε στη γραμμή του Λαυρίου με το Σίγρι γιατί αυτή μας φέρνει κοντά στο κέντρο και πιο γρήγορα και πιο φθηνά. Γι αυτό και επανέρχομαι με νέο έγγραφο, σας το επισυνάπτω, προς όλους τους αρμόδιους φορείς για την επαναδημοπράτηση της γραμμής και της λειτουργίας της όλο το χρόνο .
- Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα πολλά που μένει να γίνουν. Ποιες, λοιπόν, είναι οι προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής, τουλάχιστον για την περιοχή του Σιγρίου;
- Και βέβαια υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν αλλά το να γίνουν δεν εξαρτάται πάντα από τη θέληση της Δημοτικής Αρχής είτε γιατί δεν μπορεί ν’αναλάβει το κόστος είτε για άλλους λόγους. Η προτεραιότητα πάντα είναι το λιμάνι του Σιγρίου. Είναι ένα έργο που αν γίνει θ’ αλλάξει η οικονομική ανάπτυξη όχι μόνο του Σιγρίου και της Δυτικής Λέσβου. Εγώ πιστεύω και ολόκληρου του νησιού. Είναι ένα έργο που στο σημείο που έχει φθάσει τώρα το μόνο που απομένει είναι να υπάρξει πολιτική βούληση για να ενταχθεί στο Δ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Έχουμε κάνει πολλές παρεμβάσεις, έχουμε πάρει πολλές υποσχέσεις αλλά αυτό δεν μας καθησυχάζει. Γνωρίζουμε ότι το έργο το πολεμούν. Κάποιοι δεν θέλουν να γίνει στο Σίγρι το λιμάνι. Φοβούνται την ανατροπή, φοβούνται μήπως το κέντρο χάσει τα πρωτεία . Θέλουν όποιος πατάει το πόδι του στη Λέσβο να περνάει μέσα από τη Μυτιλήνη.
- Τι δυσκολίες υπάρχουν προκειμένου να λύνονται γρήγορα και αποτελεσματικά τα μικρά και μεγάλα προβλήματα που ταλαιπωρούν τους κατοίκους και επισκέπτες του Σιγρίου;
- Το πόσο γρήγορα μπορεί να λυθεί ένα πρόβλημα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και κυρίως αυτά τα προβλήματα της καθημερινότητας εξαρτώνται από την οργάνωση του Δήμου. Δεν μπορούμε να πούμε ότι ο Δήμος μας είναι πλήρως οργανωμένος και στελεχωμένος από όλες τις υπηρεσίες. Οι περισσότερες εργασίες, κυρίως καθαριότητα, δίνονται με εργολαβίες όπως και σήμερα. Δε ξέρω πόσο ευχαριστημένοι ήταν παλαιότερα ή είναι σήμερα οι κάτοικοι από την καθαριότητα. Εμείς ακολουθήσαμε το σύστημα της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής, της εργολαβίας, και πρέπει αυτοί που αναλαμβάνουν να ασκούν ευσυνείδητα τα καθήκοντά τους.Για ν’αντιμετωπίζονται άμεσα και αποτελεσματικά τα προβλήματα της καθημερινότητας είναι απαραίτητο να δοθούν αρμοδιότητες και χρηματοδότηση στα Τοπικά Συμβούλια κάτι που δεν ισχύει σήμερα με τον Κοινοτικό και Δημοτικό Κώδικα. Μπορούν όμως τα Τοπικά Συμβούλια να βοηθούν την εκάστοτε Δημοτική Αρχή με τον τρόπο τους στην καλύτερη ανάδειξη και λύση των προβλημάτων αυτών.
- Έχετε πειστεί ότι τα ονομαζόμενα «μεγάλα», δηλαδή το λιμάνι του Σιγρίου και ο δρόμος Μυτιλήνη–Καλλονή-Σίγρι θα γίνουν σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, ή θα πηγαίνουν από αναβολή σε αναβολή, όπως βλέπουμε να συμβαίνει τόσα χρόνια;
- Μετά τις εκλογές του 2007 σχεδόν αμέσως, επισκέφτηκαν το Σίγρι ο τότε Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γ. Βουλγαράκης και ο Υφυπουργός κ. Πάνος Καμένος. Δεν πιστεύω ότι η επίσκεψή τους ήταν τυχαία ή ήρθαν μόνο για το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Το βλέπουν όλοι ότι το λιμάνι πρέπει να γίνει. Δεν μπορεί ένα νησί όπως η Λέσβος (το τρίτο σε έκταση στην Ελλάδα) να έχει ένα μόνο λιμάνι για την προσέγγιση επιβατηγών πλοίων. Πρέπει, όμως, να πάρουν και την απόφαση. Θα είναι μια γενναία πολιτική απόφαση. Είναι δέκα χρόνια που έχει ξεκινήσει αυτή η ιστορία. Εδώ που έχουν φτάσει τώρα τα πράγματα το μόνο που απομένει είναι μόλις ανοίξει το μέτρο στο ΕΣΠΑ να ενταχθεί το έργο. Από τους εδώ τοπικούς φορείς έχουμε υποσχέσεις ότι θα γίνει. Αυτό όμως δεν μας λέει τίποτα. Υποσχέσεις έχουν δοθεί πολλές φορές αλλά δεν τηρήθηκαν. Σε συνάρτηση με το λιμάνι είναι και ο οδικός άξονας Καλλονής – Σιγρίου. Κι αυτό το έργο κινείται με αργούς ρυθμούς αλλά όταν ξεκινήσει η κατασκευή του λιμανιού αναγκαστικά θα συμπαρασύρει και την κατασκευή του οδικού άξονα.
- Υπάρχει περίπτωση να γίνει ο δρόμος Ερεσού – Σιγρίου;
- Κάναμε μια προσπάθεια να χρηματοδοτηθεί αυτή η μελέτη από το Υπουργείο Εσωτερικών αλλά ο Υφυπουργός είπε ότι τα χρήματα θα πάνε στους πυρόπληκτους και να επανέλθω αργότερα. Απευθύνθηκα στη Νομαρχία και στην Περιφέρεια και απ’ ότι με πληροφόρησαν έκαναν πρόταση στο Υπουργείο Οικονομικών για την χρηματοδότηση της μελέτης αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει ανταπόκριση.
- Ποιες άλλες ενέργειες κάνει ο Δήμος για την τουριστική προβολή της περιοχής-και ιδιαίτερα του Σιγρίου-, προκειμένου να ανακοπεί η φθίνουσα χρόνο με τον χρόνο τουριστική κίνηση και να επιμηκυνθεί η τουριστική σαιζόν;
- Πρέπει να σας αναφέρω ότι η τουριστική προβολή των Δήμων της Λέσβου γίνεται μέσω της Νομαρχίας η οποία παίρνει μέρος σε διάφορες εκθέσεις που γίνονται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.Πέραν αυτών, το 2007 ο Δήμος μας πήρε μέρος στην έκθεση “Ελληνικός Λαϊκός Πολιτισμός” που έγινε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, με δικό του περίπτερο. Περίοπτη θέση είχε η προβολή του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας και του Απολιθωμένου Δάσους με δύο κορμούς απολιθωμένων που μεταφέραμε εκεί, και με μια εξαιρετική μακέτα που ετοίμασε και μας έδωσε γι’αυτήν ακριβώς την έκθεση ο Διευθυντής του Μουσείου ο κ. Ν. Ζούρος .Καταφέραμε και επαναλειτούργησε η γραμμή Λαύριο – Σίγρι – Λήμνος με τα όποια προβλήματα παρουσιάσθηκαν που είχε διακοπεί εδώ και χρόνια.Εκδώσαμε με τη συνδρομή της Νομαρχίας νέο φυλλάδιο τουριστικής προβολής του Δήμου μας.Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός της ψηφιοποίησης και τεκμηρίωσης πολιτιστικού και τουριστικού υλικού του Δήμου. Μένουν κάποιες λεπτομέρειες για να μπορεί να μπαίνει ο καθένας στην ιστοσελίδα του Δήμου και να αντλεί διάφορες πληροφορίες.Στόχος μας είναι η γραμμή Λαύριο-Σίγρι –Λήμνος να τερματίσει σε λιμάνι της Βόρειας Ελλάδας (Θεσσαλονίκη ή Καβάλα).
- Είστε ικανοποιημένος από την εικόνα του Σιγρίου, την αισθητική, την πολεοδόμηση, την τάξη, την καθαριότητα; Αν όχι, πώς αυτό μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο;
- Όσον αφορά την αισθητική του Σιγρίου, την πολεοδόμηση, την τάξη και την καθαριότητα που λέτε, τούτο έχω να σας πω, πάντοτε υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Ας πούμε, εγώ θα ήθελα λιγότερο τσιμέντο και περισσότερα πλακόστρωτα, καλύτερη καθαριότητα, σεβασμό στην ουσιαστική δόμηση. Κάποια πράγματα όμως για να καλυτερέψουν χρειάζεται και τη βοήθεια των κατοίκων, ειδικά στην καθαριότητα. Εάν οι κάτοικοι τηρούν βασικούς κανόνες και δεν υπάρχει καθαριότητα θα πρέπει ν’αναζητήσουμε αλλού τις ευθύνες. Όσον αναφορά την πολεοδόμηση, γνωρίζω ότι υπάρχει ένα πολεοδομικό σχέδιο το οποίο αν θυμάμαι καλά (εγώ δεν ήμουν τότε στον Δήμο) απορρίφθηκε ομόφωνα και από το Τοπικό Συμβούλιο και από το Δημοτικό. Υπάρχουν περί τις 30-40 ενστάσεις. Όπως βλέπετε, κανείς δεν είναι διατεθειμένος να χαρίσει μια σπιθαμή για να γίνουν κοινόχρηστοι χώροι, παιδικές χαρές, γήπεδα ή οτιδήποτε άλλο. Έτσι, αν δεν γίνει νέα πολεοδόμηση δεν πρόκειται ν’αλλάξει όψη το χωριό.
Πιστεύω ότι με την εκτέλεση του έργου ύδρευση – αποχέτευση κάποιοι δρόμοι σε έκταση αρκετών τ.μ. θα γίνουν πλακόστρωτοι και θα βελτιώσουν την όψη του χωριού.
- Υπάρχουν ελπίδες για το Κάστρο του Σιγρίου; Το βλέπουμε να καταρρέει κάθε χρόνο, αλλά ακούμε πως δεν εντάσσεται πουθενά η συντήρησή του, χωρίς να σκεφτόμαστε καν για αποκατάσταση. Υπάρχει πλάνο για ουσιαστική αξιοποίησή του και επομένως τη διάσωσή του;
- Όταν επισκέφθηκαν το Σίγρι το 2007 ο Υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Πάνος Καμένος και το 2008 ο τέως πλέον Υπουργός, ο κ. Γ. Βουλγαράκης, επέμεινα και τους πέρασα και τους δύο από το Κάστρο του Σιγρίου ώστε να δουν ιδίοις όμμασι την καταστροφή που έχει συντελεστεί και την επικινδυνότητα του κτίσματος.
Επισκέφθηκα το Υπουργείο ο ίδιος και αναζήτησα τη χρηματοδότηση που εξέδωσε το Υπουργείο Αιγαίου το 2003 προς το Δήμο μας όταν ήταν Υπουργός ο κ. Σηφουνάκης, ποσό 88.000 €. Δεν μου απάντησαν αν όντως υπάρχουν τα χρήματα. Έστειλα έγγραφο στο Υπουργείο και ζητούσα εξηγήσεις (σας το καταθέτω) που δεν μου δόθηκαν ποτέ. Έγινε επερώτηση στη Βουλή από το βουλευτή του Νομού μας και πρώην Υπουργό κ. Ν. Σηφουνάκη για τη χρηματοδότηση του Δήμου μας με το ποσό των 88.000 € το 2003 που αφορούσε τη μελέτη του Κάστρου. Μέχρι στιγμής απάντηση δεν έχω πάρει.Πέραν αυτών, εμείς φέραμε ειδικούς από το Υπουργείο Πολιτισμού και το Μετσόβιο Πολυτεχνείο με τη βοήθεια συντοπιτών μας για να μας κάνουν μια μελέτη που θα περιλαμβάνει τις εντελώς απαραίτητες εργασίες για τη στερέωση των κομματιών που κινδυνεύουν να πέσουν ώστε να έχει μικρό κόστος και να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε το έργο άμεσα. Δυστυχώς και προς αυτή την κατεύθυνση ακόμα δεν έχουμε κάτι συγκεκριμένο. Αποστείλαμε έγγραφο στην Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων να μας βοηθήσει αυτή και η απάντηση που πήραμε ήταν ότι ο Δήμος είναι αρμόδιος και αυτοί δεν έχουν καμιά υποχρέωση για την συντήρηση του.Ελπίζουμε από κάπου να δούμε φως μήπως και προλάβουμε και κάνουμε κάτι.
- Τελικά, το κτήριο που στεγαζόταν το Τελωνείο, θα αξιοποιηθεί, ή θα συνεχίσει να αποτελεί εστία ρύπανσης;
- Για το κτήριο του Τελωνείου έχουμε κάνει έγγραφο στην Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου και ζητούμε να παραχωρηθεί στο Δήμο μας. Μας ζήτησαν συμπληρωματικά στοιχεία τα οποία αποστείλαμε. Αν μας δοθεί, θα πρέπει να ανακαινισθεί και να γίνει αίθουσα αναμονής επιβατών για το λιμάνι.
- Είστε αισιόδοξος για τη συγκράτηση του πληθυσμού στα χωριά του Δήμου; Πού βασίζετε αυτήν την εκτίμησή σας;
-Το κύμα φυγής των κατοίκων που υπήρχε τη δεκαετία του 50 και 60 έχει σταματήσει. Βέβαια τα χωριά μας άδειασαν αλλά δεν πρέπει να είμαστε απαισιόδοξοι. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει η “μόδα” το καλοκαίρι να το περνάμε σ’ένα τουριστικό προορισμό και το χειμώνα κατευθυνόμαστε στο κέντρο. Το Σίγρι είναι ένα ζωντανό χωριό με πολλές πλουτοπαραγωγικές πηγές, αλιεία, γεωργία, τουρισμός, ναυτιλία. Πιστεύω ότι υπάρχουν οι προϋποθέσεις να ζήσουν και να εργαστούν οι άνθρωποι στο Σίγρι. Ίσως το χειμώνα να μας λείπουν αρκετά πράγματα, όπως και σ’ άλλα χωριά του Δήμου (ψυχαγωγία, αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου) αλλά καλύτερα να ζεις στον τόπο που γεννήθηκες, που αγάπησες, που είναι οι συγγενείς σου, οι φίλοι σου, παρά μόνος κι έρημος σε μια πόλη.Αυτό το μεγάλο πρόβλημα της φυγής από τα χωριά είναι γενικότερο και σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας πολύ έντονο και πρέπει ν’ απασχολήσει την κεντρική διοίκηση. Πιστεύω ότι όταν γίνει το λιμάνι στο Σίγρι το σκηνικό θ’ ανατραπεί προς το καλύτερο.
- Θα θέλατε να μας πείτε τη γνώμη σας για τον σχεδιαζόμενο «Καποδίστριας 2», που προβλέπει να γίνει ένας υπερ-Δήμος, όπου εκτός από τον Δήμο Ερεσού – Αντίσσης θα συνυπάρχουν και οι Δήμοι Καλλονής, Πέτρας και Μηθύμνης , με έδρα την Καλλονή;
- Πιστεύω ότι το σχέδιο «Καποδίστριας» έχει αποτύχει οικτρά και τούτο γιατί τους Δήμους τους βρήκε ανοργάνωτους και χωρίς να δοθούν οι πόροι και οι αρμοδιότητες που χρειάζονται στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Πάμε εδώ στην Ελλάδα να εφαρμόσουμε συστήματα άλλων χωρών, χωρίς να λάβουμε υπόψη τις παραμέτρους που έχουμε εδώ ακόμη και την ιδιοσυγκρασία των Ελλήνων. Και επειδή δεν έχει γίνει καμία προσπάθεια βελτίωσης των προβλημάτων που παρουσιάσθηκαν με την εφαρμογή του σχεδίου «Καποδίστριας», αν γίνει και δεύτερη μεταρρύθμιση τα προβλήματα θα είναι πολύ περισσότερα, τα μικρά χωριά δεν θα έχουν καμία αντιπροσώπευση ούτε και φωνή μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο.Ποτέ δεν ενέσκηψε κανείς να δει τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι μικροί Δήμοι με τα διάσπαρτα χωριά και τις ανάγκες τους. Ο σχεδιασμός γίνεται πάντοτε για μεγάλους Δήμους, για μεγάλα αστικά κέντρα, που έχουν εντελώς διαφορετικά προβλήματα και ανάγκες.Εμείς, ως Δημοτικό Συμβούλιο, πήραμε δύο ομόφωνες αποφάσεις και ταχθήκαμε κατά των συνενώσεων και τη σχεδιαζόμενη διοικητική μεταρρύθμιση. Τις αποφάσεις αυτές τις κοινοποιήσαμε στο ανώτατο όργανο της Τ.Α. του Νομού μας που είναι η ΤΕΔΚ για να τις εντάξει στις προτάσεις που θα έκανε στο Συνέδριο της ΚΕΔΚΕ στις 26-28 Νοεμβρίου 2008 στη Θεσσαλονίκη.Από το Συνέδριο της ΚΕΔΚΕ διεφάνη ότι η εφαρμογή αυτής της διοικητικής μεταρρύθμισης αναβάλλεται στο απώτερο μέλλον. Αν όμως έρθει στο προσκήνιο θα πρέπει να αγωνιστούμε να παραμείνουμε ως Δήμος τουλάχιστον ως έχει, διότι αν συνυπάρξουμε με άλλο Δήμο, με την υπάρχουσα διοικητική δομή και τους σημερινούς οικονομικούς πόρους, τα χωριά μας θα πάνε πολλά χρόνια πίσω.
- Σας ευχαριστώ πολύ
- Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω κι εγώ για τη δυνατότητα που μου δώσατε να εκφραστώ μέσα από την εφημερίδα σας και να ενημερώσω κυρίως τους δημότες του Σιγρίου για τα προβλήματα του χωριού και να ευχηθώ σ’ όλους το 2009 να είναι ειρηνικό και δημιουργικό για όλους και για το Δήμο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: